torsdag, april 28

Vilken start på dagen!

Började med att vakna innan väckarklockan, helt galet :) Hade ställt den på
8.34 men vakna lite över åtta. Och var inte så värst trött heller, skönt.
Jag planerade in att gå på Jympa Puls Bas klockan 9.30, annars brukar
jag inte ställa klockan då jag är ledig.
Eftersom jag inte tränat på några dagar nu, då jag varit sjuk och jobbat, så hade
jag lite ångest igår. Men den är som bortblåst nu efter en timmes jympapass, 
lite skrot-lyftning på gymmet och Jollys-dunderfrukost. :)


Ett stort glas smoothie, ett glas proviva jordgubb och en salladstallrik med ett kokt ägg.

Recept på frukost smoothien;
* 1 Banan * Mjölk * Yoghurt * Frysta bär och frukter * Havregryn * Gojibär *

Ibland har jag i linfrö, helst krossade.
Gojibären har jag läst att de ska ge en uppiggande effekt. Går även att ha i salladen
eller äta som de är. Jag har dock inte testat det.

Testa dig fram med mängden utav allt.
Jag har i blåbärs yoghurt, men det kan man ta vilken som. Sen har jag hallon
och en färdig fruktmix, men där kan man också, såklart, ta vilka bär och frukter man själv vill. 
Ha inte i det frysta först!...då det blir tungt för mixern. Ta dem överst. 
Tänk även på att den tjocknar lite när du har mixat klart.


Ha en underbar dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar