torsdag, april 21

Glad Påsk!

Då har denna dagen också kommit mot sitt slut och även jag är totalt slut.
Upp tidigt för att passa käre Theo. Efter lite välling (åt honom) gick vi ner i stan till Ankdammen, sen en liten runda på gågatan och efter det H&M.
Jag är ett såånt H&M-freak. Om jag går in där, så ungefär 98% av gångerna,
har jag en påse med ut.
Theo är så duktig, inne på H&M satt han lugnt i sin vagn och somna till slut, perfekt, så att jag kunde gå i lugn och ro. Till och med prova några plagg.
Sen var vi ut om på Mc-skolan och fika. Mitt ställ hade kommit, jeey! Jag provade det och tog några varv på banan.
Till slut lämnade jag av den lille busen och körde hem.
Hade tänkt cykla till gymmet, men ändrade mig, så det blev en springtur idag också. När jag kom hem, totalt slut, så stod hjärtat och fixade med kvällsmaten. Han är världens bästa! Tacolasagne, GOTT ;)

  


Min påsk-present till mig själv!
Korta shorts och brunbrända ben, så är dem alldeles, alldeles underbara!




Mitt egendesignade mc-ställ. Är rätt nöjd ;)




 Också sötisen vid Ankdammen




Glad Påsk till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar