onsdag, april 20

Passa lille busen i morgon!

I morgon är jag också ledig, men har ändå ställt klockan, på 6.44 (ja, jag är knas som ställer den på sådana udda klockslag, that's my thing) ;-) för att jag ska passa min systerson..jeey! Det är kul när det inte är för ofta och man vet att det har ett slut. Ta det inte fel, jag älskar honom, men systern och familjen vet hur jag är..jag värdesätter min egentid och att jag är barnfri! Hehe. Njuter som mest när hans mamma måste springa efter honom som en tossing för han är överallt och pillar på allt han inte ska pilla på. Skadeglädje (om man nu kan kalla det så) är den ända sanna glädje.
Tillbaka till det jag skulle ha skrivit. Det blir en heldag med den lille sötnosen. Har planerat en liten runda på stan, H&M har clubdag, FINT! också ska vi ut om på Mc-skolan och hälsa på tänkte jag.
Lägger upp en bild från sist jag passa honom. Då busa han i sin bilstol.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar