tisdag, april 12

50 besökare!

Wohoo..mina 50 första läsare!
Så roligt, men inga kommentarer eller reaktioner :-(

Jag håller på att kolla runder på intenet efter någon intressant kurs att gå, så jag utvecklas och kommer framåt i livet...
Hittade en intressant i Malmö, gå in på denna länken och kolla vettja!
http://www.folkuniversitetet.se/Kurser--Utbildningar/Konsthantverk/Design-och-inredning/Inredning/Malmo/Ljus---Belysning---Inredning-och-Design/?sr=true

Någon som hade varit sugen på att gå den med mig?

2 kommentarer:

  1. Tjenare lillsyrran!
    Jag försökte lägga en kommentar tidigare idag men det gick inte så bra för mig, så försöker nu igen...

    Kul att du börjat blogga (och bra för då är det lättare att hålla ett öga på dig). Riktigt snygg layout tycker jag, men ska jag ge lite "kritik" så tycker jag att det är lite svårt att läsa texten som är väldigt tunn när den ligger ovanpå på den skiftande bakgrunden.

    Den kursen du nämner verkar intressant, när/var/hur är den?

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Hej på dej broren!
    Ja, nu kan du verkligen hålla koll hehe..

    Vad trevligt att du la en kommentar, med lite kritik också! Ja, jag tycker också det är lite små drygt. Får fixa till det, så alla kan se vad jag skriver :-)

    Klickade du på länken, de är den ljusare texten?..där står all information. Men jag kan skriva det viktigaste här; Friisgatan 15 i Malmö, den 3/5 och 10/5 kl. 18.00-20.15.

    Kram

    SvaraRadera