onsdag, april 13

Ledig dag..

Idag är både jag och min käre sambo lediga. Det innebär sova ut och mys i sängen innan gemensam frukost. Vilket jag tycker är väldigt trevligt då vi inte gör det så ofta, för han äter inte frukost hemma de dagar han börjar tidigt.
Efter frukosten blev det några avsnitt av vår favorit serie just nu, The Big Bang Theory! och jag deklarerade..inte helt fel att få tillbaka lite pengar till midsommar. Kan behövas lite extra-inkomst efter resan till New York. Den får ni läsa om här en annan dag.

Just nu sitter vi och kollar runder lite på intenet båda två, inget roligt väder idag, så man vill inte vara ute. Ingen tvätt som behövs tvättas och städningen gör vi till helgen..vi har helt enkelt dagen till vårt förfogande..så varför är det inte sol?!?!! Men man kan ju inte få allt.

Jag tittade lite på sänggavel och nattduksbord på Ikea, varför har dem inte sänggavlar till 180 sängar(2*90)?? Något irriterande. Fast vi får väl leta vidare tills vi hittar något som faller oss i smaken.

Har ni förslag på något ställe med fina sovrumsmöbler så skriv gärna i kommentarsfältet! Vill gärna ha vita lite shabby chic och inte allt för dyrt.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar