tisdag, april 19

Arbetstisdag..

Inte kul..
Inte nog med att jag missar min TV-kväll, Desperata hemmafruar och The middle. Denna tisdagen var det även Tösarajset, med 15års jubileum. Hade väldigt gärna varit med och sprungit i år också, fast ingen som riktigt nappade och min sambo hade inte tid att komma dit efter och äta den goda salladstallriken med mig. Därför blev jag lite bitter och sket i de helt. Man kan lika gärna ta en springtur i skogen, fast det är inte samma sak som att va en hel drös tjejer/damer/tanter som går/joggar/springer genom vår lilla stad. Och efter rundan ska vi ju inte ens prata om.. Det är ett mycket trevligt event!

Funderade på att ta en liten springtur efter jobbet vid 22-tiden, men när jag väl kom hem var jag lite för trött och att det är mörkt ute hjälper inte. Längtar så till sommaren, då jag kan ta en promenad eller springa en runda när jag kommer hem efter jobb, för då är det fortfarande relativt ljust ute kl 22.00! Vi är inte där än, så det blev en macka och kolla datorn istället. Springer en runda innan frukost i morgon, hoppas på fint väder.


Go natt och sov gott mina läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar