lördag, april 23

Blev inte som tänkt..

Var ju hos pappa igår kväll. Lagom tills vi satt oss vid bordet för att äta, fick jag magknip. Har haft en del problem med magen tidigare, så tänkte att det var de som spökade igen.
Fick gå och lägga mig då smärtan var för stor för att sitta och vara social. Hoppades på att det skulle gå över, vid ca 21.00 var det lite bättre så då gick jag ut i soffan för att vara lite social. Men det vara inte särskilt länge, då jag fick springa in på toan för att kräka. Sen var det bara raka vägen hem som gällde.
Det blev inte så mycket rödvin igår heller :( och idag har jag bara legat ner mesta delen utav dagen. Öm i kroppen och kan knappt äta, så man känner sig så svag. Hatar att vara sjuk, det är så tråkigt!
Nu slutar min älskling att jobba. Han skulle ha med en grillad kycklingklubba hem till mig, GOTT, hoppas bara att det smakar när den kommer också. Han är så kär, den absolut bäste sambon man kan önska.

Hoppas ni har en bättre påskafton!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar