fredag, april 22

Jag är så duktig.

Då var jag klar med städningen av hela lägenheten. Blev en riktig grovstädning, fast det behövdes efter sovrumsmålningen. Det skitar ner mer än man tror.
Så nu ligger jag på balkongen och steker. Underbart skönt! När jag har skrivit klart här så ska jag gå och baka scones. Hjärtat slutar 15.00, så jag tänkte ha dem nygräddade tills han kommer hem.
Han hade mycket och stressigt på jobbet igår, jag förmodar att det varit likadant idag. Därför hoppas jag att mitt fixande kan muntra upp honom lite. Bäst för honom att han blir glad och säger att jag varit duktig ;)


Ikväll är vi bjudna på påskmiddag hos pappa, trevligt! Jag blev så sugen på ett glas rött i går kväll, men har inget rött hemma :( så hoppas på att pappa bjuder på det ikväll. Nästan tar det förgivet, då han brukar klaga om jag bara dricker vatten..hehe.
Sen i helgen blir det jobba jobba och jobba. Har dock bytat söndag kvällen, för middag hos mammi :)


Säger Glad Påsk till er i dag också!
Glad påsk & hoppas ni får en trevlig påskhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar