söndag, april 17

Sunday Bloody Sunday

Igår var det fest..så man har varit lite hängig idag, eller rättare skrivit sjukt trött och seg! Så det har inte hänt allt för mycket.
Jag bokade in mig på Ki-boxen tidigare i veckan, men tänkte idag att jag inte orkade. Som tur var skickade Sofie (min boxningskompis) och fråga om jag skulle dit. Höll på att vela fram och tillbaka, för att till slut ta mig själv i kragen och cykla till träningen. Tur var väl det, kändes riktigt skönt när man väl var där. Och nu ligger jag och min käre sambo helt utslagna och trötta i vår sköna soffa. Kommer sova som en stock i natt.

Hade tänkt lägga upp ett foto på gårdagens klädsel, men har inte varit och hämtat kameran än, så ni får vänta tills i morgon.

Ett litet tips; Om ni är bakis - ut och rör på er eller stick och träna. Mycket effektivt! :)


Hoppas ni haft en bra helg.
Hörs i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar