söndag, november 27

Helgen..

Då var denna helgen nästan gången. I fredags va jag för andra gången i mitt liv hos kiropraktern. Verkar som om jag har fått lite men från tiden när man ramla av hästar, ramla med cykeln och alla de gången jag blivit sövd. Det kan tydligen också sätta "ärr" i kroppen. Men hon kan fixa till det sa hon, så man är optimistisk.
På kvällen hade jag och sambon lite myspys för oss själva, hade ju några kvällsmys att ta igen :) Vi åt sushi och såg filmen Bad Teacher. Den var faktiskt lite av en besvikelse, hade förväntat mig mer skratt. Reklamen gör ju att filmen verkar såå bra och rolig!
Jag va förstås på MQ under dagen.

Igår jobbade jag, i kiosken, till 15.00, körde hem, fixade till mig och sen körde vi till Hanna för en fördrink innan julbordet på Öja. Det va med sambons jobb, mycket trevligt! Jag var nykter och körde, några som verka tycka att det va väldigt konstigt att man är nykter och kör självmant. Men det är skönt ibland, man har lika kul, kommer hem när man vill och ingen taxi som klyddar.

Idag slappa vi i sängen ända fram till 12..skönt! Det va längesedan sist. Sen har vi fixat med julpynt, städat och pysslat. Ikväll har jag pluggat lite och min käraste gjorde jätte god omelett till kvällsmat. Snart blir det sängen så man är redo för en ny vecka i morgon.


Hoppas er helg varit lika bra som min :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar