onsdag, november 2

Dagen.

Idag var jag på praktiken, MQ, och hjälpte Gunilla att skylta om. Resultatet har ni i MQs skyltfönster :) Efter det blev det en runda på gymmet och när jag kom hem hade den bäste sambon i världen lagat köttfärslimpa och klyftpotatis...han är bara såå bra! När vi ätit upp, lämnade han mig ensam :( ..han är i Malmö och ser ishockey, så det är inte så farligt :)
Jag har precis läst lite bloggar och bloggat själv, så nu är det dax för lite pluggande.

Klädestips från MQ:


Tröja / Herr

Klänning / Dam


Ska nog önska mig den klänningen i julklapp, om jag inte köper den själv innan :)


Hoppas ni har en mysig onsdagskväll. Kram

1 kommentar:

  1. Vad fin klänningen var :) Pris?

    Vet faktiskt inte rikigt vart inspriationen kom, men tog på mig lite "gammalt" och nytt! Blev rätt bra ! Man måste väl våga lite!

    Tack för tipsen dock :) Kram

    SvaraRadera