onsdag, november 23

Bittersweet

Min sambo är, som jag skrivit innan men det tåls att skrivas igen, den bäste! När jag kom hem från jobbet i måndagskväll låg detta på köksbordet. Så kärt av honom, det bittra i det hela är att han lämna mig ensam i tre dagar. Då han är på kurs, butiksledarutbildning, i Jönköping.

Änsålänge har jag klarat mig utmärkt!..har ju inga svårigheter med att fördriva tiden som ni kan läsa i många av inläggen (plugg). Disk och tvätt är där ingen som tar ifrån en heller. Det ända är att det är så tomt, vilket jag inte har så mycket vana av, men det är ju bra träning.

Tillbaka till den bäste.. :)
Dagarna innan han åkte så köpte han hem lite mat och dessutom gjorde han en kassler/keso-gratäng....för att jag skulle ha mat dessa dagarna. Vad ska man säga??...jag är lyckligt lottad! Vet ingen annan kille som hade gjort så för sin flickvän. Å andra sida kanske inte ni hade förväntat er det av min man ;) (tolka det rätt! Han är min och en man, inget mer!) :P
Det är som min syster ofta säger; "Man tror att han är förutsägbar, men så kommer han och gör något helt annat än man trott".
Jag gillar det.


Så, så är de.
Frågor på det?
(har lärt mig vid redovisningar att det är bra avslut) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar