fredag, november 11

111111

Så...hur spenderar ni dagen med det "magiska" datumet 111111?

Jag har inte riktgit förståt det magiska med datumen som är lika på det sättet. Händer inte något speciellt för mig på dessa datum. Det ända är, om det skulle hända något stort, så är datumet lätt att komma ihåg. T ex om man råkar gifta sig, så hade man nog inte behövt tänka efter när någon fråga en vilket datum man gift sig :P

Anyway..
Själv sitter jag större delen av dygnet i en bil. Lämnade hemmet 21.30 igår och var uppe vid slutdestinationen, Jernbergs i Malung kl 06.00 imorse. Åkte där ifrån vid 10.30-tiden och har ca tre timmar kvar tills vi är hemma igen..skönt att man närmar sig.
Öronsnäckorna, mobilen och kudden var det bästa jag tog med mig!
Älskar tempot i Volbeats låt 16 dollars.

Go kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar