onsdag, december 28

Vågen

Jag är en sån person som gillar att läsa horoskop, bli spåd och andra övernaturliga saker. Det är spännande eftersom man inte kan...hur ska jag skriva..."ta på det", det är något man ine kan styra över och det är intressant att höra en helt främmande person berätta om mitt liv. Där man känner igen och vet vilka saker det är hon/han pratar om. Sen är det kul och se om den spådda framtiden stämmer. Jag tror aldrig att det kan stämma till 100%, men en del gör helt klart.


I det senaste nummert av Sofis mode fanns det med horoskop "Så blir ditt 2012".
Mitt horoskop, som är Vågen, lyder såhär:

Kärlek: Det som utmärker 2012 är en fantastisk vår och en sagolik sommar. Romantik och passion följer dig under hela den ljusa årstiden. Detta är ett magnifikt år för stora beslut som äktenskap eller att utöka familjen. (Vilket inte kommer hända, men andra stora beslut/ändringar är välkomna!) Väldigt ont om bekymmer.

Pengar: I år kan du tjäna pengar på dina färdigheter, särskilt om du är bra på affärer eller har en kreativ hobby. Det blir också ett ganska dyrt år eftersom du ägnar mycket tid år resor, shopping och nöjen. Men det går mer plus än minus. (Woohooo!!..låter super NAJS)

Karriär: Du vill utvecklas och ta på dig nya uppgifter. (Så sant!) Har du funderat på att starta eget så är detta ett utmärkt år för en satsning. Förbered dig väl så är dina chanser att bli framgångsrik mycket goda. Viktigast är att du har en bra grundidé. (Hmm..bäst att börja spåna direkt.)

Resmål: Du trivs mitt i storstadens puls. New York, Miami, Berlin och andra metropoler är rätt i år. (Såå rätt!!)

Stil: Lätta material och svepande linjer förstärker din naturliga elegans. Pasteller och ljusa färger lyfter intrycket ytterligare. Viktigaste accessoarerna i år är väska och bälte.

Shoppingdagar: 4/6, 19/10, 12/12. (Ser jag fram emot.)

(Som ni kanske förstår så ätt det kursiva mina egna kommentarer)


Om 2012 blir som det står här, är jag en LYCKLIG person vid årets slut!! Kom an bara, alla utmaningar, resor och allt annat kul, jag är redo :D




Om ni är intresserade av att läsa om hur Vågar är kan ni klicka på dessa länkarna:
Vågens egenskaper
Vågen
Jag tycker själv att det till stor del passar in på mig och hur jag känner i olika sammanhang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar