fredag, december 30

Dagen före dagen.

I morgon är det nyårsafton! Sinnes vad detta året gått fort, för att inte tala om bara december månad. Man får inte glömma bort att stanna upp ibland och njuta av nuet.

Idag har jag jobbat fram till 14.30, vid tre-tiden tog jag och Carro tåget till Malmö, för en liten shoppingrunda och vi va hemma igen vid 21. När vi satt där inne i tunnelbanan och väntade på tåget, så sa jag, "Malmö har verkligen avancerat sig med tunnelbana, känns knappt som om vi är i Malmö." En liten stund innan hade vi pratat om hur gärna vi ville till New York igen. Därför kom vi fram till att vi kunde drömma oss tillbaka till New Yorks tunnelbanan, med alla underbara butiker och tutande taxibilar precis ovanför oss. Så härligt!


I morgon väntar årets sista arbetspass i kiosken, arbeta ända in i det sista ;P ..nä inte riktigt, jag slutar vid 15.30, så jag hinner hem innan det är dax för middag och fest. Jag har provat några olika outfits ikväll, men inte riktigt bestämt mig för vilken det blir. Ni får vänta med att se den på söndag, om vi inte träffas i morgon förstås :)
(Ni får en liten sneakpeak med bilder på vad det kan bli för outfit i morgon) ;)


Tänk....om ca ett dygn står vi alla och skålar in det nya året. Ett år som, jag känner på mig, kommer att bjuda på många händelser, äventyr och utveckling! Så skoj!!


Go natt och sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar