söndag, december 25

Hej träningsverk!

Det är så härligt att vakna och känna sig fit. Det gjorde jag idag, dagen efter JULAFTON, då man äter som om det var ens sista måltid, hur är det möjligt liksom.  Varje fall, magen platt som en planka och vid minsta lilla rörelse så ömma det i kroppen. Kiboxpasset igår förmiddag gjorde susen!..blir likadant pass på tisdag :) Härligt! Jag kan säga att jag har träningsverk i princip hela kroppen och de två bästa ställena är magen och rumpan, haha...
Kibox är verkligen en träningsform jag kan rekomendera! Bland annat har Friskis & Svettis det och det är dit jag går. Man tränar HELA kroppen, konditionen och det är hela tiden skit kul! Först passet kan dock vara jobbigt att ta sig igenom, men det går och dagen efter känner man att det gjorde nytta också. Det är helt klart min favortit träningsform, av de jag testat förstås.

Någon mer än jag som var lite smågalen och träna julafton? :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar