onsdag, december 21

Dagen

Idag har det varit full rulle från början till slut.
Gick upp vid halv tio, tog en rask promenad i ca 20min, åt frukost med hjärtat (det va ett bra tag sen sist!!), duscha och plocka undan lite här hemma.
12.00-15.00 var det jobb på MQ, 15.30 hade jag bokat tid hos kiropaktern och det knäckte till bra idag! :/ ..kände mig lite mör efteråt, men då betyder det att det gjorde nytta.
16.00 körde jag till Borrby kjolle för att jobba där till 21.15. Hemma vid 21.45, då kollade jag över min budget. Jag skriver budget varje månad för att se hur mycket pengar som blir över, i vissa fall går back, vad jag lägger mina pengar på osv. Sen betala jag en räkning och fixa nån julklapp på nätet. Nu ligger jag och myser under täcket.

Morgondagen ser ungefär lika späckad ut...lov var det ja.

Go natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar