söndag, november 18

Träningstips!

Om du håller igång och träna regelbundet, men precis som jag, tröttnar lätt och behöver variationen så är här ett bra träningspass!
Hela kroppen får sig en omgång och jag kan garantera magisk träningsverk i benen (om du inte är superfit redan, det kan jag inte tala för).
Det bästa med passet är att man kan göra övningarna hemma och när man kommit in i programmet tar det bara 30 minuter. En annan sak som jag också tycker är bra här, är att de berättar och visar olika svårighetsgrader på övningarna. Bra för att utmana sig själv och fler personer kan göra detta passet.

Jag brukar träna lite olika saker: löper, maskiner på gym, gruppträning och det vanliga; armhävningar, sit-ups m.m. Just för att variera och träna igenom hela kroppen. Trots det fick jag helt galen träningsverk, framförallt i lår och rumpa av detta passet. Underbart! ;)

Testa det du också!

Klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar