onsdag, november 14

Snabbrevy..

Det har hänt en del sedan jag bloggade ordentligt, så jag tänkte ta er genom en snabbspolning i bildform sen juni och fram till nutid.

Håll i hatten för nu kommer det :)

Jag & sambon blev Malmöiter i slutet av juli

Jag letade nya möbler och inspiration till nya lyan, men..


..konstaterar att jag har dyrare smak än vad plånboken är stor, så..


..vi fick helt enkelt fräscha upp det vi hade istället.

Jag njöt av sommaren

Tjejkväll - testade Malmös uteliv

Sommarquiz

Bästa inflyttningspresenten, tack sis!!

Övernattning & spa på YSB, SKÖNT

Inflyttning- & födelsedagsfest...OMG

Oktoberfest med VSA på Slagthuset

Jag blev faster till söta Julia


Shoppa på Emporia

Mys med hjärtat i höstmörkert

Fiskpedikyr i Helsingborg

By Light
 

.....ohh glömde nästan.








jag jobbade på MQ hela sommaren, därav inga strandbilder och ingen solbränna.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar