fredag, februari 17

Träningsdag!

Igår hade jag bara träningskläder på mig.
Cyklade till skolan på morgonen för att gå igenom ett prov och ha samtal med läraren. Efter det stack jag till gymmet sen hem och gjorde en smoothie, det är så gott och smidigt att göra! Sen kom hemmafrun fram och bakade frukostbullar, dem blev till och med goda..haha.

På eftermiddagen gick jag en runda med Janny och Theo, det var ju så fint och härligt väder igår.

Och till sist blev det ett medeljympa pass på Friskis med Sandra. Egentligen om torsdagarna går jag på Kibox, men min träningskompis var inte riktigt kry. Det var därför jag tog gymmet på morgonen, så man fick det avklarat. Men sen skickade Sandra och fråga om jag skulle med på jympa. :)

Jag hade uppehåll både i tisdags och onsdags från träningen, så det tog jag igen igår.

Imorse var jag på skivstång med pappa, kul att han kommit igång med träningen! Så nu får man ta med honom på några pass.

I eftermiddag/kväll ska jag jobba på MQ. Ses där!? :)

Haj po

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar