torsdag, juni 14

För er som missade det..

..lite kul faktiskt.
Jag och sambon delade på en andel.

Och här är min sida av historien hur jag hamnade på Aftonbladets sportsida den 4 juni.
Sambon skickar och ber mig skicka en bild på mig, vinstbongen och gärna aftonbladets löpsedel med på bilden.
Då jag redan löst in bongen och inte har någon aftonbladet nära, tar syster Janny en bild på mig och dollarna. Jag skickar iväg den och frågar vad han ska med den.
"Skicka till Aftonbladet", skriver han.
"Eller hur. Vadå ringde dem dig?!", undrar jag, lite på skoj.
"Nä, men morsan", skriver han tillbaka.
(Hans mamma är delägare i Borrby kiosk, som sålde vinstandelarna.)
Då börjar jag tro att där är lite sanning i det, men jag tror inte helt på honom ändå.

En stund senare kan man se bilden och läsa om vinsten på Aftonbladets sida.

Jaha..det va sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar