måndag, mars 26

Hoppsan..

..jag har ju inte bloggat på hela helgen. Har haft fullt upp och dessutom förlorat en hel timme!

Här får ni helgens strapatser..
Fredag:
Då började jag med att träna Skivstång mellan 8-9, sen hjälpte jag pappa med en sak, efter det handlade jag lite till kvällens Zelecter by Houze Party och solade. Hem för att baka lite (också till kvällen) och sen var jag hos optikern och så gjorde jag ett ärende på hälsovutiken. När jag kom hem från stan var det dax för dusch och middag. Vid 19-tiden kom gästerna och då körde ZbH Partyt igång. När vi var klara med det blev det en runda "Med andra ord"..ett roligt sällskapsspel.

Lördag:
Jobbade i kiosken hela dagen, men passade på att plugga lite mellan kunderna. När jag kom hem vid 22, var jag helt slut, det blev lite sent i säng på fredagen.

Söndag:
Igår vaknade jag vid 9.30..låg kvar o njöt lite i sängen, sen tog jag en springtur och efter den gick allt i racer-fart. Duscha, äta frukost, packa ihop ZbH sakerna, skriva ut papper, köra till Janny, packa upp sakerna och vid 12.45 satte jag mig ner...och kände hur trött jag var. Inte riktigt läge för det..13.00 kom gästerna och det var dax för helgens andra ZbH Party. Det bjöds så klart på våfflor till fika, gott!!

En händelsefull och rätt så bra helg, tycker jag.

Nu är det snart dax för skola. Går måndag och onsdag denna veckan, sen är det ju påsklov..najs!
Och till helgen händer det mer roligheter..mer info kommer i veckan ;)

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar