fredag, juni 17

Dealen..

Slut med det goda!

Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag fundera på att göra en deal med mig själv.
Jag har tidigare lagt upp en bild på ett par (svinsnygga) klackar, men de känns lite för dyra att bara köpa utan vidare.

Sen har jag tänkt att jag skulle sluta äta godis igen, klarde hela 2008 och nästan hela 2010, men denna gånger funkar det inte alls :( ..choklad är helt enkelt för gott! Suck. Men jag har gett mig f*n på att jag ska klara det igen!
Så nu har jag kommit på en superbra ide.

Därför slår jag två flugor i en och beställer skorna så fort de kommer in i storlek 39.
Med start igår och fram tills jag fått hem dem och de två veckorna man har ångerrätt, ska inte äta något godis (med undantag för 70% mörk choklad och popcorn). Om jag klarar den tiden utan godis så behåller jag dem. Om inte, då skickar jag tillbaka dem :(

Mitt lilla problem ang fukset har jag löst. Eller typ löst. Med min sambo, familj och vänners hjälp ska jag inte kunna fuska. Då jag hoppas dem stöttar och påminner mig om min fina belöning i min godisfria period :)

(Plus att nu kan jag märka vem utav mina nära och kära som egentligen läser i bloggen) ..hihi

Wish me luck! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar